Så mycket!!

Åh herre vad mycket som snurrar i huvudet nu inför våran ( SUFFs) utställning vi har anordnat som går av stapeln den 19/5! Så mycket som har strulat ihop sig för oss i styrelsen men vi är ju en riktig guldstyrelse som fixar ALLT! Men nu är man några erfarenheter rikare iaf :) och jag är taggad inför nästa söndag!

Jag var även upp på lovisedal den 27/4 med Dalex på tömkörningskurs och fick dagen till ära ha draglinor på sig och det klarade han med bravur!! Han visste exakt vad som gällde, som om han inte gjort annat! Älskade häst!

Nu är det ju äntligen sommarkänsla i dehär landet och våra hästar vänjs in på gräset i hagen och snart får dom gå ute dygnet runt vilket känns otroligt skönt efter denna långa vinter!!!!!!

Jag ska ta en snabb PW och försöka hinna med ett gympass innan jag ska upp och ta in hästarna ikväll. Hoppas ni har det riktigt bra och har en skön sommarkänsla, precis som jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0