Kvällspromenad Delux!

Världens mysigaste kvällspromenad hade jag ikväll! Jag och Dalex traskade runt Annelund en promenad på 44 min och 2.52 km. Vi gjorde några stop, fick klättra över diverse nedfallna träd och så hann vi med några travsträckor på grusvägarna:)

Det är en jättefin runda och nu när allt håller på att slå ut på träden och blommorna så är det ju magiskt! Älskar sommaren!!! Är så glad över naturen runt stallet och alla fina vägar vi har här omkring.

Dalex skrittade och travade på riktigt bra! Jag tycker att han har en väldigt trevlig skritt, hoppas han visar upp den på söndag.. Jag tycker att han är väldigt fin i kroppen nu och jag hoppas han får bra poäng;) men det återstår att se antar jag. Vi är 29 anmälda så BIS titeln kan bli svår att nå, men jag hoppas och drömmer stort;)


Kommentarer
Postat av: Pucko

Lycka till på utställningen! :)

2013-05-16 @ 16:49:03
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0