Bra dag!

Nu är utställningen över, och jäklar va vi kämpade, denna tappra (lilla) skara funktionärer! Allt gick inte prickfritt men med tanke på att det va första gången vi anordnade något sådant så är jag jäkligt nöjd och stolt!! Nu är man lagom trött och sliten vill jag lova...

Hur gick det då för mig och Dalex på utställningen? Det gick kanon och jag är så stolt över Dalex! Vi kom 1:a i våran klass och gick vidare till unghästchampionatet, men där fick vi se oss besegrade av THeMa's Moria ett ettårigt fjordsto efter Björkhems Arn och undan Malva (tror jag). Så där slutade våran resa och vi gick inte vidare till BIR ringen tyvärr men men. Dalex fick 39p och fin kritik så jag är nöjd! Nu ska vi bara utveckla traven och satsa på 40p till nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0