Piggilin!!

Åh så trött jag är!! Ögonen går i kors! Får se om inlägget hinner bli klart innan jag somnar ;)

Det var en pigg DalleMan jag hade framför mig i tömmen! I halterna ville han inte stå still alla gånger och han blev lätt i framkärran, men efter 1 varv på plogade stigarna i hagen så frustade han nöjt och gick resten av vägen med sänkt huvud och tog halterna bra!

Men dedär med att stå stilla och uppföra sig när man ska bli borstad verkar ha ramlat ut ur huvudet på herrn nu under semestern för fy fan rent ut sagt vad jag fick bråka på honom!! Och inte blev jag riktigt nöjd:/ bara att fortsätta vara konsekvent, konsekvent och åter igen konsekvent!!

Ne nu sviker ögonen mig! Nu blire bingen! Godnatt på er fina!


Kommentarer
Postat av: JONNA - ponnyvalack

Vilka söta hästar! :)

2013-03-16 @ 10:22:49
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Ebba

Söta hästar! :)

2013-03-27 @ 20:33:14
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0