Nya fötter

Oj vilken härlig dag vill jag bara börja med att säga! Jag tog en snabb paus i mitt liv som mamma till en 3 åring med halsfluss och tog en löprunda på 5 km i det fina vädret, det var helt awsome!!!

Nu har min dotter åkt upp med min familj och hennes pappa till vårat hus i Ånge för att fira påsk med skoteråkning och pimpelfiske, jag är bra avis men jag måste vara hemma och jobba :( men herregud vad hon kommer vara saknad!!!

Idag fick Dalex ha en träff med hovis, och det gick som smort! Han får sådant beröm för sina fina hovar och hovkvalitet. Det är skönt att något är bra för en gångs skull. Som sagt så skötte sig Dalex prickfritt och jag passade på att rykta honom ordentligt! Det behövdes vill jag lova! Herregud så mycket skit de kan gömma sig i denna päls!! Men så blir det väl när man busar med polarna i hagen och gärna röjer i skogsdungen ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad snygg han är! :-) Vad är det för stam på honom?

2013-03-29 @ 23:36:31
URL: http://semlur.blogg.se
Postat av: My

Trevlig blogg och fin header! =)
Tycker du om föl? Lite nedräkning? TA en titt på min blogg och följ nedräkningen för föl x2 i Maj.

Kram M

2013-03-31 @ 10:17:56
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0