Goddag yxskaft!!

Men herregud, ibland är man bra dum!! Men äntligen har jag löst problemet med att jag inte kan ladda upp bilder på bloggen från mobilen så nu är det roligare att blogga igen!!!

Det har ju då rört på sig ordentligt när det gäller Dalex! Han har fått flyttat till ett stall inte alls långt från prästgårdstallet men på det nya stället har han stoora hagar, går ute fler timmar och det bästa är att han går i valack/hingstflock där åldrarna på hästarna varierar från 9 månader till typ 22 år eller något sådant ;)

Men det bästa är att jag och dottern Tindra mest troligtvis kommer att flytta in i ett litet hus på gården!!!!

Jag flyttade Dalex 22/2 och sedan dess har han bara fått gått i hagen och finna sig i flocken och nya rutinerna, men idag tänkte jag ta upp tömkörningen igen :)

Jag kan även passa på att göra lite reklam här på bloggen för att min förening SUFF ( Stockholm-Uppsalas fjordhästförening anordnar en utställning i maj för fjordingar, nordsvenskar, tinkrar och shire så gå in på www.suff.se så finns proppen där!! Välkomna!!!


Kommentarer
Postat av: My

Trevlig blogg =) Kram My

2013-04-16 @ 19:18:33
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0