Bakslag och framsteg!

Godmorgon på er denna underbara ledig lördag! Ska snart dra mig mot stallet! Och sen ska jag iväg på 40 års partaj!

Igår var jag hemma hos Emily och rastade av två pigga fjords! Julle var riktigt trevlig att rida idag, lite väl pigg ibland men jag kunde få honom att använda energin rätt.

Gandalf däremot... Där va det bara att ta ett redigt mantag och styra lite ibland! Han va så pigg och glad att få komma ut! ( Emily har legat sjuk) så i hans värld fanns det bara skritt eller galopp;) haha undra om de va han eller jag som blev avrastad? De är jag som har träningsvärk idag iaf;)


Kommentarer
Postat av: Emily

Julle Bull kör sina konster ser jag, på kommando eller inte är frågan...

2013-04-19 @ 14:51:39
URL: http://www.gandalf268.se
Postat av: Emily

Julle Bull kör sina konster ser jag, på kommando eller inte är frågan...

2013-04-19 @ 14:51:51
URL: http://www.gandalf268.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0