Mamatid!

Idag blir det inte många knop gjorda för Dalex, idag är det mammatid;) jag har ägnat dagen åt städ, tvätt så nu på kvällen tänkte jag "belöna" mig med ett 60 min medel spinningpass nere på Friskis. Jag åker alltså bara upp till stallet en snabbis idag för att mocka, fixa mat och ta in honom från hagen.

Nästa vecka blir det nog inte jättemycket gjort heller iaf inte i början av veckan eftersom han ska kastreras på måndag, han måste ju få läka;)

Men sen tänkte jag köra igång lite mer intensivt med tömkörningen under en period, sen blir det lite paus och sen kanske han ev är mogen för att få känna lite på skaklar.. Men det tror jag kommer gå smärtfritt! (Undra om jag kommer få äta upp dedär)


Kommentarer
Postat av: Pucko

Hoppas det går bra på måndag, lycka till!

2013-01-03 @ 16:25:59
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0