Vetlanda

Nu är jag hemma igen efter min första Vetlandahelg! Och vilken fantastisk helg sen då!!

Oj vilka fantastiska fjordhästar som visades! Björkhems Arn är en helt fantastisk liten fjord, vilket temperament! Och Björkhems Brusa med sin fina gång! (fick en 9:a på sin trav) haha jag är inte alls partisk i mina val av favvosar;)

Det var kul att få se Brusa då hon är helsyster till min Dalex, jag såg likheter i temperamentet och i manen!:) Dom har samma sicksackmönster i manen ner mot manken.

Ja som sagt, mycket fina fjordhästar och en lärorik helg för mig som är grön inom detta område inom exteriör och avel.

Jag satt uppe på läktaren och blev så nervös inför nästa år då Dalex ska få dansa runt nere i ridhuset i Vetlanda och förhoppningsvis ska han få fina poäng med!

Jag tog ju inga bilder alls, då jag bara har min mobilkamera:/ men lyckades knäppa en bild på Arnie efter att han kommit ut som 1:a i sin ring och fått bästa bruksprovet för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0