Trött.se

Åh jag är så trött i både huvudet och kroppen!! Cirkelfysen igår var en riktigt killer!! Uppvärmningen är ju inte jätterolig enligt mig... Dedär med gympa steg och grejer är ju inte mitt bästa direkt... Men själva stationerna var ju riktigt jobbiga!!!! Nu blir det lite Friskisuppehåll till på söndag då jag ska gå på spinningen och om det inte krockar slänger jag nog in cirkelfysen med:) Ska bli kul att väga sig på tisdag!!!

Idag börjar jag inte jobba förns kl 15.00 så jag tänkte åka upp till stallet efter jag ätit frukost. Idag ska jag tvätta Dalex man och svans och klippa manen! Vill ni ha före och efter bilder?


Kommentarer
Postat av: Pucko

Klart vi vill ha, iaf jag =)

2012-09-07 @ 17:56:26
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0