Senaste nr.

Jag skulle vilja säga att fjordhästen verkligen är på framfart nu!! Fjordhästen syns mer och mer i både dressyr och hoppning! Och i dom högre klasserna (främst i dressyr, hojta gärna om ni vet någon fjord som går höga klasser i hoppning) i körning syns flera fjordingar som plockar placering efter placering och jag har även sett rätt många fjords på westerntävlingar!

Fjordingen är ju inte längre som den va förr eller är den det? Är det bara vi som gett den en ärlig chans?

I det senaste nr av allt om dressyr syns fjordingen väldigt mkt! Jo Marshall figurerar i tidningen tillsammans med sin fjordhäst Gretchin dom siktar på att rida medelsvår dressyr.

Jag måste bara säga att jag är en stolt fjordhästägare och jag kommer att synas ute på tävlingar och göra pr för fjordhästen så fort Dalex är stor nog att tävla;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0