Strikt

Idag mina kära vänner blir det strikt i mathållningen!!!! Igår blev det pizza!!!!!!! Har ni hört på maken?!?! En pizza för 43 points slank ner....

Där rök hela veckobonusen, har 5 points kvar av den till på tisdag... Så ja de blir väl till att äta för 26 points "bara" idag.

Jag var iaf ute och sprang nu på morgonen. Inte långt alls, jag PW i 1 km sen sprang jag ca 2 km. Men jag höll ett högre tempo. Alltså att det ska va så svårt att ta kontroll på sitt liv.. Det är sinnesjobbigt alltså, men man får väl ta typ timme för timme eller nått:S Drygt tycker jag...

Nu ska jag hoppa i duschen och smita ner till mamma och äta lunch sen blir det en jobbkväll för mig. Ha en trevlig lördag alla!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0