Deppo no 1!!

Tror ni inte på fan att vågen stod på samma siffror som förra veckan! Jag blir fan sinnesgalen!!! Ska jag aldrig komma nedanför **?!?!

Jaja fan de e väl bara att köra på som vanligt men lite hårdare antar jag!!! Snälla pepp tack!!!

Idag har jag iaf cyklat fram och tillbaka till stallet, de e 1 mil TOR. Fast jag cyklade sakta för Rocco va med..

Uppe i stallet så tog jag in Dalex som är som en helt annan häst! Han är lugn, VÄNTAR, och lyssnar. Dedär med att vänta har aldrig legat för Dalle, men nu så verkar polletten trillat ner:)

Sen så filmade jag en snutt när han sprang på ridbanan, blev inte jättebra, han ville inte bjuda på sig själv riktigt. Men ska fixa en ny film där man verkligen ser hans finfina trav:)

Nu drar jag till jobbet! Hare nice dårå!!!


Kommentarer
Postat av: Pucko

Jävla vågjävel!!! =(

Kämpa kämpa, du klarar det!!!



Härligt att det går framåt med Dalle och att han har lugnat ned sig, sånt gillar vi =)

2012-05-16 @ 18:05:09
URL: http://livetmedpucko.nu
Postat av: Angelica

tänkt på Doris...Just keep swimming! :)

2012-05-17 @ 10:54:02
URL: http://mrneenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0