Dagen D

Jag har legat lite på latsidan med bloggen.. Men jag har inte haft något superspännande att blogga om heller så ja, enkel matematik:)

Men imorgon är det iaf dags för Dalex att få åka ut på hingstbete:) Tiden då han ska lära sig bli en man!!;) Åh jag har så mycket grejer jag måste packa ihop från stallet!! 5 år av samlandes på samma ställe sätter sina spår:/ Det jobbigaste är ju att jag måste ha alla saker hemma i förrådet tills den 1/9... Jaja kanske en perfekt tid för att rensa lite?!?! Kan ju säga såhär, behöver ni köpa täcken billigt kan ni ju höra av er till mig:) Eller träns!!


Kommentarer
Postat av: Pucko

Jadu, säger väl typ samma sak... Sedan jag flyttade hem alla mina prylar så har jag insett hur mycket saker jag verkligen har! Tar upp hela stallet helt själv!!!

Så det är nog dags för en riktigt rensning även för mig, men har så svårt att göra mig av med saker :/

2012-05-30 @ 10:32:13
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0