War Horse

War Horse är en berättelse om lojalitet, hopp och envishet på den engelska landsbygden under första världskriget. Pojken Albert och hans häst Joey separeras från varandra när Joey säljs till försvarsmakten och sänds ut till fronterna i första världskriget men Albert ger sig inte utan strid. Trots sin unga ålder ger han sig iväg till Frankrike för att rädda sin kära vän. Så himla bra film!! Jag var och såg den när den hade premiär i Kista, filmen är så otroligt bra gjord och inte ett öga är torrt under den nästan 3h långa filmen. Denna underbara häst och hans människa. Så ni som inte sett filmen än, schas iväg med er till närmsta biograf och kolla!!!!! (Sorry att texten inte blir indelad i stycken. Vet inte varför texten publiceras så:()

Kommentarer
Postat av: Pucko

Sv: Tappade stinget lite... Men hittade det igen när jag började kolla på Hästnet :) Mycket fint finns det! Tack vännen, behöver nog allt stöd jag kan få =)



Skulle gärna vilja se denna film :)

2012-03-23 @ 22:58:26
URL: http://livetmedpucko.nu
Postat av: Emma - Hästblogg

den där filmen är AS bra!! :D

Kolla gärna in på min blogg :)

2012-03-29 @ 11:01:58
URL: http://piledalsideal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0