Väntan.

Här hemma går jag, och väntar på mitt paket som jag har beställt från Hööks. Jag har beställt ett träns, ingen vidare kvalitet kan jag tänka mig, tog det billigaste ponnytränset som fanns, det är ju lixom inget jag kommer använda alldeles för flitigt, utan bara för visning och till tömkörningen. Det andra jag beställt är ett kapson, jag hoppas att det kommer idag. i helgen kommer jag vara helt solo, min dotter åker nämligen med sin mormor och morfar till våran stuga i Ånge. Dom ska pimpla och åka skoter, man är ju lite avis men någon måste ju vara hemma och hålla ställningarna.... Och jobba.. fast iof är det väldigt mysigt att jobba helg, det blir som en annan stämning och inga direkta jobbiga måsten utan mest bara att umgås med härliga människor:) Idag är planeringen att jag ska gå en sväng med Dalex, det är ju snart visning:S Sen åker jag upp till präststallet och hjälper Ullis med hennes hästar, men det får ni väl en rapport om senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0