Spöke

Alltså helt allvarligt så blev jag skiträdd uppe i stallet ikväll!! Linus skjutsade upp mig (tack gode gud att han va me!) och det började med att han stod uppe vid bilen och kom in rusandes till mig i stallet och säger att han har sett ett spöke, först tror jag inte på honom för han retas alltid och försöker alltid skrämmas men jag ser på honom att det inte är något skoj. Jag försöker ignorera känslan som kommer smygandes.... Men jag vågade inte gå upp själv på loftet.... Sen när jag gick ut och skulle ta in stona så får jag känslan av att någon är på ridbanan men jag går vidare, men sen när jag ska hämta in Ozzy så ser jag oxå något gå längs stallväggen, alltså jag blev så äckligt rädd!!!!!!!! Och inte blev det bättre av att hunden stack i väg med svansen mellan benen och hästen travade iväg en bit och att ett lysrör i stallet börja blinka, då mina vänner blev det lite svårt att andas, Linus försökte hålla sig lugn men jag såg att han va lite rädd han med, jag var SKITRÄDD! Jag bara släckte allt och åkte fort som fan så fort alla hästar var inne och fått mat. Nu kommer jag aldrig mer våga va uppe i stallet själv när det är mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0