Smal och smärt!

Sådär ja! Nu har jag smiskat av 9km:) Jag blev så jäkla glad igår på vägningen när jag såg att jag gått ner 0.9 och äntligen kommit över min mur som jag stått och stampat vid så jag tog faktiskt och sprang 3km på vägen hem från stallet och det gick så lätt! Eller lätt och lätt vet jag inte men om man jämnför med förra året då jag var rökare och 9kg tyngre så kanske ni förstår;) Uppe i stallet så var det lugna gatan, hästarna mös duktigt i vårsolen. Jag fixade alla stallsysslor och borstade sedan av Dalex en snabbis med piggborsten, han tyckte jag var väldigt tråkig som tog han ifrån hagen där det var sol och mat så han var ivrig ut igen. Han har blivit mer och mer nafsig nu.. Typiskt hingstbeteende? Eller unghäst fasoner? Anyway så fick jag in en riktig fullträff med borsten rakt i pannan på honom precis när han skulle ta en tugga på mig, så jag hoppas han lugnar ner sig på den fronten, annars är det bara att fortsätta få in fullträffar antar jag. Nej nu ska jag äta lite lunch och dammsuga innan jag åker och jobbarkväll. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0