Rapporten.

Sådär nu sitter jag äntligen i soffan efter att ha ränt i "massa" stall:) Jag blev inte långvarig uppe i präststallet, då jag sköt upp ridningen av Ullis häst Emma ännu en dag, men på måndag SKA jag ta tjuren vid hornen! Jag drar mig lite för det för att hästen i fråga har snart inte gått på 2 veckor och kommer enligt Ullis vara pigg... Men ja det ska bli kul att komma igång att rida igen:D Det blir lättare när Dalex står i samma stall. Idag fick Dalex prova nya tränset jag beställde åt honom. Han blev väldigt fin och såg så vuxen ut;) Han fick även prova på att äta yttepyttelite musli när han hade bettet i, till en början så visste han inte riktigt hur han skulle bete sig men efter ett tag så kom han på att det minnsann inte var så konstigt att äta med dendär grejjen i munnen. Jag beställde ju även hem ett kapson som han fick ha på sig, jag tyckte nog att det mer att det såg ut ett tortyrredskap faktiskt.. Dalex tyckte att det klinkade och klonkade lite för mycket så han blev lite brydd och försökte bita tag i detdär som lät:) Det så himla roligt ut när han försökte. Jag har bilder från idag men eftersom blogg.se är som det är så kommer ni få 1 bild i taget i nya inlägg:S JAg hoppas att det löser problemet snart, jag har skickat ett mejl till dom.... Hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0