Ordningen är återställd.

Äntligen har jag internet igen!!! Min internetsticka var med om en liten olycka och gick jättetrasig:/ Och innan jag tog mig in till en 3 affär... Ja men nu är det gjort:) Och hörrni, nu står våren runt hörnet och visst blir man såhär barnsligt lycklig när solen värmer och man kan ta av sig jackan!!! Ja Dalex då... Vi gör framsteg varje dag, nu har jag introducerat bettet för honom och det går så bra, han är total cool med det vilket är himla skönt då jag tänkt visa honom i träns. Tyvärr har vi inte kunnat ge oss ut på några prommisar eftersom vägarna har varit snorhala och täckta med glansis, men nu ska det väl ordna upp sig igen? Jag har även införskaffat mig en borste som ska hjälpa mig att få bort så mycket hår som möjligt på Dalex, kan va trevligt att visa upp en häst och inte en dunboll;) Ja jag lämnar en längre uppdatering snart, är lite stressad nu men nu lever jag igen iaf;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0