Måndagsbarn

Ny har jag äntligen en ny dator som är snabb!!!!! Så himla skönt tycker jag:) En liten 13 tums blev det, ville ha en ännu mindre men det fanns inte så det blev denna, men jag är så otroligt nöjd med den. Här hemma har jag en sjuk dotter:( Hon har hög feber och spydde inatt, i min säng:/ Stackars liten är helt utslagen. Hoppas hon blir bättre till fredag då ska hon nämligen på semester till Ånge med mormor och morfar. Igår var jag och Dalex ute på en 2 km lång prommis med Anki pch hennes LOttie och Sarah med sin Magica. Dalex betedde sig väldigt illa till en början, han försökte även "sätta på" Magica 1 gång när hon stannade lite för nära oss.... Jäkla kåthäst!:) Han gick före mig första delen av promenaden och reste sig ett par gånger, men jag var konsekvent och på sluttampen av prommisen så kunde han gå snett bakom mig med lite sänkt huvud. Tror att han var lite trött i huvudet då vi inte har gått så långt ännu. Ska upp ikväll och pyssla om honom lite, och fortsätta karda av pälsen på honom, men först ska jag laga spaghetti och köttfärssås till min prinsessa<3 Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0