Ledsen i ögat:(

Filmen från utställningen är som försvunnen:( Det va ju otroligt tråkigt tycker jag, men inte så mycket att hänga upp sig på kanske... släpp och gå vidare... Jag ska snart kasta i mig lite frukost innan jag sätter mig på cykeln och trampar iväg dom 5km till stallet. Idag ska dom små liven få ny hösilagebal i hagen, det måste ju vara bland dom sista va? Möjligtvis 1 eller 2 st till... Planeringen för Dalex nu är att han ska få ta de lite lugnt nu någon vecka och sen ska han ev introduceras för bommar på marken, Så han får lyfta lite på tassarna och fokusera. Jag måste även höra med hinstbeteskompisarna hur och när vi ska släppa dom, jag hoppas vi kan släppa dom runt 1/5. Nej nu ska jag sätta fart! Tjing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0