Grattis till mig!

Ja må jag leva, jag må jag leva!!!! Jo men visst idag är det 24 år sedan jag slog upp mina små bruna ögon:) Måste har varit mammas lyckligaste stund:) Iaf så kommer det lite släkt hit idag, jag har fixat och bakat 2 smörgåstårtor och 2 frukttårtor och bunkrat upp med chips, godis, och läsk, sist men inte minst 2 dunkar vin;) Men jag önskade verkligen inte detta väder!!! Det har snöat heeela dagen och inte ser det ut att sluta heller.... Men det är tur att jag har tak på min lägenhet iaf...;) Igår så lösgalopperade jag Dalex på ridbanan, man blir ju lycklig när man ser hur han rör sig, jag längtar tills jag får sitta på och rida. Han var iaf jätteduktig och lyssnade fint på tsss ljudet och ptroo, men lösdriftstona va liiiiiiite för intressanta. Jaha om jag ska fortsätta förbereda innan gästerna kommer kl 15.00:)

Kommentarer
Postat av: pia

ha ha tänk om han skulle få gå in där och få sig lite milf av krezip och wiszla

2012-04-01 @ 09:45:54
Postat av: Veronica

Haha ja de skulle nog vara något för Dalleman;) Om han överlever Wisslas humör villsäga;)

2012-04-01 @ 11:37:02
URL: http://teamdalex.blogg.se/
Postat av: Pucko

Grattis till dig och hoppas tårtorna var goda och du fick en bra dag! =)

2012-04-02 @ 11:50:15
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0