Bra där!

nej men hörrni, idag kändes det ju riktigt bra!!! Jag är nog rätt taggad på söndag ändå:) Han sköter sig riktigt bra och idag var traven helt, för att citera Danny AMAZING!!! Jag hann inte alls med och höll på att ramla tillochmed. Han är väl som sin mor antar jag. Annerlie berättade ju att Tycka fick dom visa med lina då "visaren" inte alls kunde hänga med i traven och var tvungen att låta henne löpa i linan, förstod ni någon av min påhittade ord:S? Dalex ser inte heller allt för ullbollig i pälsen som jag nog tyckte, utan kardan som jag köpte har skött sitt jobb så han ser rätt ok ut faktiskt! Men jag har ju hört att Gandalf kommer att befinna sig på samma utställning, så han kommer nog överglänsa oss alla:) Han är himla fin. Nej nu ska jag krypa ner i soffan och njuta av mitt goda humör lite framför det okända på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0