Svensk sommar

Alltså lyllos er som har sol hemma hos er! Här är det ösregn, blåst och 4 grader varmt... Ett typiskt svenskt sommar väder alltså.

Det har regnat hela helgen och det är kanontråkigt då det är coustom bikeshow här i Norrtälje, Jag tycker synd om alla som kommit långväga för att ställa ut sin motorcykel. Hoppas det spricker upp till ikväll så man iaf kan gå ner till Twin club ikväll och kolla in festen!

Jag har precis varit uppe på betet och kollat till Dalex. Han är hel med undantag för nått litet litet sår under ögat men han va frusen och blöt stackarn! Det är en hård väg man måste vandra för att bli en stor och stark man;) Men jag tog ut han ur hagen och gav han lite kraft och kollade efter fästingar, dom äckliga krypen.. Men sen när han ätit klart och jag skulle ta in han i hagen igen så vill inte Dalex alls gå in igen utan backade i protest och tyckte jag va från vettet som skulle lämna honom där igen!!!!

Dalex är ju rätt så ranglåg och Dyrre och Wariff har ju gått tillsammans några månader innan så Dalle är nog lite av en hackkyckling just nu men det blir nig bättre så småningom dessutom kommer ju nya kompisen Pannis imorgon:)

När jag väl fått in Dalex i hagen så följde han efter oss längs staketet och kollade sorgset på oss när vi hoppa in i bilen, lilla tussen då<3 Ja men som sagt, livet är hårt ibland lilla Dalex men snart kommer solen skina över er i hagen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0