Sorry!

Jag har fattat att det inte bara är jag som har problem med blogg.se´s app... Därav den dåliga bilduppdateringen.. >Jag är nämligen dålig på att överföra bilderna från min Iphone till datorn, men nu har jag semseter så kanske att jag hinner någon dag här;)

Stackars Dalex och hans gäng som står på hingstbetet, dom har det inte så mysigt väder inte... Det har väl nästan regnat varje dag som dom har varit i hagen känns det som, Men dom slipper myggen och bromsen antar jag;)
Idag när jag var uppe i hagen så ville inte Dalex komma fram till mig, tror han är lite pissed för att jag inte haft tid att stå och gosa med han nu under midsommarhelgen.

Apropå MIdsiómmarhelgen... Blivit lite mycket alkoholdrycker och slabbmat, så idag slog jag slag i saken och tog mig ut i spåret på en ordentlig PW. Jag gick i rask takt i 3 km sen sprang jag i friskt tempo i 1 km och sen gick jag sen sista km, enligt runkeepern så brände jag ca 400 kcal på det:) Så ja nu har jag 400 mindre lixom:P

Ne nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng, finns det något skönare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0