Provocerande

Idag känner jag mig sjukt arg, förbannad och jävligt less!!!! Det är många som fått ta skit av mig idag och nu ska även Linn få sig en skopa! Nej men jag blir lite less att hon tjatar om att man absolut inte får fråga nått om hennes mammas häst (frågor ang varför hästen inte kan ridas, böja halsen åt något håll mm) men hon väljer ändå att nämna hästen och visa bilder på henne vilket då såklart väcker nyfikna tankar hos dom flesta läsarna.

Sen varför man väljer att ha kvar en häst som inte kan ridas eller aktiveras över huvudtaget förutom hagvistelse kan man ju disskutera och det är ju upp till Linns mamma att bestämma hurvidare hästen ska vara kvar eller inte...Sen kan vi alla ha våra egna åsikter om att det nog inte är jättespännande för en häst att gå i hagen i 20 år utan att få lite hjärngympa, för så som jag förstod det så kan inte änns hästen trick/NH tränas:S Så som sagt så blir jag förbannad på att hon tycker att folk inte ska fråga, men vafan vill hon att vi ska göra då när hon visar upp en häst i en blogg? BAra kommentera hur snyggt hon har matchat lindor och träns?1?!?!?!?!?

Men dom som man blir mest förbannade på är dom där jävla läsarna som kommenterar " Åh det är klart att vi respekterar dig och inte frågar nått och alla som undrar nått ang detta är dumma i huvudet" Kom igen lixom! Det är sååååå genomskinnligt! A så nu är deet färdigspytt för min del...

Nästa inlägg kommer bli trevligare med söta fölbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0