Nytt!

Oj vad nytt det var här inne på blogg.se! Glatt överaskad:) Allt blev smidigare tycker jag. 
 
Oj vilke nmyskväll jag har haft här hemma ute på gårn, barnen har lekt för fullt här ute och jag och S har stått och pratat och planerat lite grill/vin kvällar:O Så härligt med så trevliga grannar!!!! 
 
Riflex har iaf varit här och kollat på vattenskadan, det verkade som om att det var någon packning som var trasig och röret var inte tätt, så nu är allt dedär fixat så nu hoppas vi att det inte händer något mer!!!!!! 
 
Jag har så mycket jag vill köpa nuförtiden, en ljus jeans jacka, utemöbler till ballen, en sadel, massa, massa kläder, inredning, skor... Ja jag kan fortsätta i all evighet!!! Men plånkan är tydligen inte lika fet som mina köpedrömmar:( Men utemöbler MÅSTE jag ha, och jacka.... och skor...;) 
 
Nen u ska jag tacka för mig, måste vara pigg och utvilad till det hårda arbetspasset imorgon som kommer spenderas på Åtellet för lite sommarlunch:) Have a nice nu folket!!!
 

Kommentarer
Postat av: helen

hej!
funderar på att skaffa gymkort till semestern och funderar på om jag ska välja rimbo eller märsta?
finns det något vettigt i rimbo? leisure center, är det bra? finns det gymkort komb med "simkort"?
kostar?
PUSS

Svar: Hej! ojoj du har inte varit här på länge förstår jag:) Friskis och svettis lokaler ligger i gamla hydros lokaler, jättefint gym är det där så köp här i Rimpan;)
teamdalex.blogg.se

2012-06-20 @ 08:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0