Midsommar.

Jaha så passerade midsommar förbi på ett litet kick.. Jag jobbade från 8-16, vääääärldens segaste dag, kan jag lova... Men fick lite måste grejer gjort. Nu har jag äntligen semester:)

Efter jobbet åkte jag upp till Söderby och åt lite midsommar mat med alla där uppe, tog en tidig kväll och åkte hem runt 22.00 tiden. Kom hem, somnade och vaknade vid 00.30 och kunde inte somna om!!!! Jag låg vaken till 2.45 typ. Kollade på nått spökprogram... Och kände mig ensam:( Stackars mig...

Nu är jag vaken och har varit ute med hundarna. Jag ska snart trycka i mig lite frulle sen ska väl det bestämmas vad som ska hända, det regnar.. Inte så kul när man vill ut till Fejan ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0