Lördag!

Jag skulle egentligen befunnit mig på Johannesberg idag och kollat in Allman och Mikaela meeeeen vi bor tydligen i ett land som har en regnperiod nu:/ Men imorgon ska jag dit och kolla in maratonkörningen:) Det blir häftigt!!!

Idag ska jag istället åka hem till en fin vän och fika och sen drar jag mig till Täby C för att fixa lite grejer till Tindras kalas sen från Täby C till Väsby för att fira Robin som fyllt år, sen landar jag i soffan hemma på Landstormsvägen:)

Ska även försöka klämma in ett besök hos Dalleman mellan Väsby och Landstormsvägen;) Men nu håller vi alla tummar för mikaela, Alle och Dockan:) hoppas ni inte blir allt för blöta:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0