Fästingplock AB

Ojojoj vad jag har fått plocka fästingar på Dalex idag:S Jätte jätte äckliga djur dedär!

Dalex är en sån himla GOS kille!!! Han älskar att stå och snacka och pussas. Han är så lugn och fin, jag tror verkligen att han har växt i sitt huvud nu, han lyssnar, väntar och gör rätt;) Hoppas att det håller i sig nu till hösten då vi ska börja komma igång med lite "tömkörning" Men vi får nog börja om helt från början när han stallas in igen. Börja med att stå uppbunden och gå på promenader ett tag, upprepning och åter upprepning, plus att han kommer vara på ett nytt ställe och få nya kompisar så det blir till att gå varsamt fram och lyssna på Dalex. Jag är sjukt taggad på att få komma igång med han igen;)

Jag mätte Dalex idag i hagen med... Ja han är ju ca 123-125cm nu.. INte jättestor alltså:/ Hoppas att han växer på sig! Men jag gjorde ett "tattarmått" oxå och enligt det skulle han bli 150 cm, men det brrukar väl inte stämma sådär jättebra.. Jag blir glad om han blir över 145cm men 148-150cm är ju trevligt det med:)

Nej nu ska jag ta mig en kvällmacka och sedan krypa ner i sängen, imorgon rar jag till Uppsala och handlar utemöbler:) Resultat får ni förhoppningsvis se imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0