Tragiskt..

Här hemma är det jordens åskväder!! Jag är så himla åskrädd och här sitter man själv!!! Rocco fick då agera lugnande och fi ck hoppa upp i soffan med mig!! Åskan har precis passerat över oss! Vilket jävla liv det va!! Och Hela Adamsberg catering brinner!! Om det va blixten som orsakade det eller nått annat vet jag ej.. Det jag vet är att det är bekanta till mig som äger det och hela caterinverksamheten verkar ha brunnit ner till grunden samt ladorna ( om dom nu fortfarande har hästar och hade dom där så hoppas jag dom hann ut) enligt senaste "ryktet" så har det börja brinna i boningshuset!!:( så himla tragiskt!! Jag hoppas att alla människor och djur är oskadda iaf! Men det är så tragiskt för dessa människor, se allt brinna upp....:(


Kommentarer
Postat av: Pucko

Vad jag vet så har inga djur eller personer kommit till skada, för jag hörde att det inte fanns några djur alls på gården nu.
Branden började med en rad smällar, explosioner och sedan kom branden. Åskan kom långt efter...
Och det är ladorna som brann först men när jag åkte därifrån så hade det börja brinna lite på taket på boningshuset vilket dem gjorde allt för att rädda.

2012-07-13 @ 14:14:03
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0