Sanning?

Kan det va sant att solen skiner och det är varmt ute?!?!?! Är det nu man ska skrika halleluja? Ja man får väl spendera så mycket tid som möjligt ute på trappen idag då och ta tillvara på dom solstrålar som erbjuds:) Till kvällen. Tänkte jag nog ta en sväng i 5 km spåret, springa.. Det var ett tag sen jag sprang har mest PW. Och nu har jag fått känslan av att jag inte klarar av att springa fast jag har gjort det flera gånger.. Konstigt dedär... Varför kan inte jag bara få vara en sån som är smal och kan äta hur mkt som helst, det skulle vara trevligt! Ev att jag skulle kunna vara rik med så jag kan anlita en egen kock och PT.. Jaja nu fortsätter jag att njuta av solen mina kära vänner. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0