Jag trodde inte jag skulle säga dehär...

Men kan ingen spola fram tiden?! Jag vill ha höst och installning!!! Eftersom sommaren har lyst med sin frånvaro så kan man ju då längta till en fin höst/vinter? Och jag tror att detta kommer bli en av dom skönare vintrarna stallmässigt då de finns varmvatten, eluppvärmda vattenkoppar i hagen, personal som lunchfodrar, varmdel i stallet och bara ca 2,5 km gångväg till stallet på belyst, plogad/sandad gångväg i stället för 5 km på hal/snöig mindre grusväg utan belysning. Så vintern kan faktiskt få komma ordentligt i år;) Vad säger ni? Är ni less på den så kallade sommaren?


Kommentarer
Postat av: Pucko

Vissa får det bra i vinter hör jag... ;)
Ja, sommar och sommar kan man ju inte kalla detta för :( Är dock lite små orolig inför vintern då mina hästar antagligen kommer stå på utebox, visserligen är det väldigt bra men samtidigt vill jag ha ett stall att stalla in mina hästar i. Men det löser sig nog!

2012-07-15 @ 16:34:56
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0