Hjärtat i halsgropen!!!

OMG säger jag bara!!! Jag skulle då gå och hämta ut mina och Nattis kära Globenbiljetter idag på ATG ombudet som det stod att jag skulle göra i bekräftelsen så jag kommer dit och rabblar bokningsnr och gubben bakom disken säger.. Ne tyvärr dom är makulerade.. VA!!!! Jag skulle ju hämta dom idag!!! Jag rusar ut och ringer ticnet och får stå i 21 min telefonkö dock med väldigt bra musik:) När det väl är min tur så beklagar kvinnan på ticnet att det stått att jag ska hämta ut dom hos ATG ombud då det inte går:) HAHA ja jag blev så sjukt lättad!! Globenbiljetterna kan jag hämta ut så sent som samma dag då showen är! Så Nattis, vi kan andas ut nu;)


Kommentarer
Postat av: Pucko

* Phuu * Hahah, ja vilken lättnad för vi SKA till Globen!!! =D

Svar: Haha japp och vi har väääldigt sköna platser med för den delen:)
teamdalex.blogg.se

2012-08-01 @ 16:53:21
URL: http://livetmedpucko.nu
Postat av: Pucko

Fan vad nice!! :)

2012-08-04 @ 11:31:24
URL: http://livetmedpucko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0