Globen

Yes nu ska jag beställa globenbiljetter till mig och Nattis:) En dagsbiljett på lördagen för det bli:D Det var ett tag sen jag var på horseshow så det ska bli kul att gå på mässan;)

Idag har vi haft en heldag på skansen, Tindra har lämnat sina nappar till katterna på Lill-Skansen, än har hon inte somnat...Men hon är iaf inte jättehysterisk;) Lill-Skansen var väääldigt omgjord, herregud va stort det var! Tindra red även på ponnyridningen där, hon ville rida på fjordingen Trojh men Tindra var tydligen för liten ( inte visste väl dom att Tindra är uppväxt på fjordingryggar) Så hon fick rida på en liten brun pålle som hette Penny som va väldigt söt iof:) Längta tills jag blir miljonär för då ska jag köpa en gård, sluta jobba och köpa hästar till mig och Tindra:)

Kommentarer
Postat av: Pucko

Är så taggad inför Globen nu!!! =D

2012-07-27 @ 12:46:11
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0