ÄNTLIGEN

Idag har det ÄNTLIGEN varit varmt ute! Ni vet sådär varmt så att kläderna riktigt klibbar sig fast mot kroppen:) Det är väldigt synd om hästarna som måste slåss mot knotten, myggen och framförallt bromsen! Men man kan inte göra så mycket än att vara sär och smörja in dom med medel...

Annars så går dagarna i ett känns det som! På måndag börjar min tredje vecka på semestern. På tisdag drar vi till Vimmerby till Astrid Lindgrens värld, det längtar jag något otroligt till:) Och ev så verkar det som om det blir en Vetlanda tripp nu i september!!! Mikaela har erbjudit sig att stå för sängplats åt lilla jag, och det är ju otroligt snällt, tack kära du:)

Jag vet att jag inte ska säga dethär allt för högt då säkert många kommer att strypa mig nu, men jag längtar till September månad börjar, det händer så mycket roligt då:) Dalex får komma in i nya stallet, jag kan börja med tömkörningen, samt KLIPPA MANEN!!!!! Och duscha honom så att han blir representabel;) Och sen är det ju Vetlandaresan som lockar oxå;) Det ska bli så kul att se alla fjordingar och träffa folk och lära sig lite mer om avel. Ja jag kan fasen inte rå för det men oj vad jag längtar till September:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0