Om ca 1 1/2 år eller så...

Då ska Dalex få byta stall, japp jag är så sugen på att låta han stå i präststallet! Det är såååååå fint!!! Och dom ska bygga ridhus där med, och det skulle vara så sknt med ett ridhus på gården, när man börjar förbereda för inridning och börjar rida in, så man slipper det förbenade svenska regnet:) Gå in på deras hemsida vettja och kika runt;) www.rimboprastgard.se. Jag längtar;) Men det är låååååång tid kvar tills jag kan börja rida in.... Min lillplutt är ju så liten:) Just nu är det våren vi längtar tills då vi kan börja använda ridbanan och göra lite ledarksapsövningar. Lillgris är redan lite uppnosig vissa dagar, vill gärna gå på mig och ibland stutsar han iväg, då är det bara att gra om och göra rätt. I torsdags så var det dax fr Dalex att träffa Kristoffer för första gången, vår hovis alltså. Det gick så himla bra! Han stod stilla och lyfte snällt på fötterna:) Jag blir så stolt av min lilla guling!!!! Ska snart börja höra mig för ang hingstbete oxå, jag menar snart är sommaren här, i en grisblink bara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0