igår och idag.

Igår fick Dalex bara var ai hagen och ha det bra, dom röjer runt som 17 och springer och busar som galningar och Dalex börjar att moppsa upp sig ordentligt nu mot hagkompisarna;) Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, antagligen gå en liten sväng och träna på att ställa upp och stå still, vilket kommer vara en stor utmaning. Anmälningsblanketten till utställningen är ifylld och jag ska bara dra en kopia på härstammningsdalen i passet så ska den skickas:) Spännande!!!!!! Det är läskigt att göra något man aldrig gjort förut, man är så rädd att se dum ut...

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha, ja och andra sidan hade man väll inte blivit JÄTTE förvånad om det inte varit ett skämt. Jag visade min hovslagare bilden och han la direkt upp den på sin FB och sa att det var hans nya prislita ;)

Messade BW tidigare idag och kollade om jag kunde komma till er nu när det är snö. Det var ok men hon får kolla banan från gång till gång, nu i helgen kunde hon inte så vi får se om det blir till nästa helg.

OFC så har jag superkamera och självklart tar jag med den om du råkar vara i stallet då! Lovar att hojta om jag kommer nästa helg. Finns det någon adress eller liknande som jag kan söka på eniro så jag vet ung vart det ligger... så jag inte omedvetet planerar in en bilresa på ett par timmar ;)

2012-02-09 @ 13:04:21
URL: http://helenthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0