Dead by April

Ja nu drar det igång första lördagen av 6 st.. Jag är ingen direkt melodifantast men vad fasen gör man när man sitter själv hemma en lördag? Jag är iof jäääävligt spänd på att få höra dead by Aprils låt, det är dags för lite hårdare killar att ta plats nu tycker jag;) Ikväll var det kallt vill jag lova! Det är inte jätemysigt att mocka och fylla vatten (hacka ishinkar) när det är -24 grader:S Men det går fort iaf, man springer runt som en galning för att hålla värmen! Hästarna körde på den taktiken idag dom med, Dom for som raketer i hagen när jag skulle ta in dom, både rakt framåt och rakt upp i luften! Efter några ptroo, lugn och ryt så stannade dom upp en sekund så jag han sätta på grimman iaf:) Vi har ju då tydligen får vildsvin i våra hagar, dom har ju hållt till runt oss i skogen men nu alltså kommit ända fram till stallet:S Det är väldigt obehagligt måste jag säga, speciellt när det är dyngmörkt och man inte ser något men man hör, man hör att dom jävlarna är där ute i hagen, och hästarna far runt och frustar..... Lilleman är så duktig och är snäll och gullig:) Men jag har tänkt ta lite hjälp av en kvinna som är bra på att lära ut olika ledarskapsövningar och hantering från marken. Man vill ju att allt ska bli rätt från början så att det går smidigt;) Nej nu ska jag väl glo på "Mello" då... Ha det bra i kylan hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0