Spikat!

Nu har jag bestämt mig för att köpa 1 månadskort på Friskis så att jag kan vara med på lite spinning, cirkelfys, skivstång och intervallflex osv:) September kommer bli min månad:) förhoppningsvis kan jag fortsätta med det hela året ut och efter det så att jag kan nå min förbannade målvikt någon gång!!!

Idag va jag och Rocco ute på en 7 km PW nu innan jag ska börja jobba... Skönt att ha det gjort! Imorgon ska jag rida en sväng och på torsdag tänkte jag gå rimborunt innan jobbet och på fredag blir det en 7 km runda, rida och sen en sväng på Thuns och sen förhoppningsvis tjejkväll:) lördag blir det en PW till på säkert 5 km och på kvällen hoppas jag på bio och söndag blir det ridning! Bra plan? Absolut! Hoppas den håller!!


Kommentarer
Postat av: Pucko

Duktig du är, jag tror och håller tummarna för dig! :) Synd att man bor så långt ifrån annars hade jag hängt på på iaf alla promenader så man får lite sällskap och draghjälp ;)

Svar: Ja nu bor vi väldigt långt ifrån varann:/
teamdalex.blogg.se

2012-08-21 @ 18:44:32
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0