Slit och släp!

Idag har jag träningsvärk delux i armarna! Jag flyttade nämligen all min spånpellets från Mälby till prästgårdsstallet igår... Ca 30-35 st 16 kg säckar bar jag från bilen upp till loftet på stallet.. Och innan hade jag ju packat in fanskapen i bilen... Sååå jobbigt och det fick bli dagens gympass:)

Idag börjar jag inte jobba förns 15.00 så jag hade tänkt gå långpromenad med Rocco imorse meeeen han haltar markant på ena framtassen, så det blir små korta promenader för honom ett tag framöver... Som sagt, jag och mina djur...:/ Men jag tänkte springa 5-6 km ikväll istället, så får det bli:) ev att jag springer imorgon bitti med.. Ska väl plåga mig med plankan med, det är Pain!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0