Sjukdom

Kan de va så att jag börjar bli sjuk? Huvudet är tungt och halsen känns väldigt skum:/ INTE bra inför en jobbhelg:S

Tindra går förövrigt runt här hemma och är spänd inför helgen för på lördag så ska nämligen hon på sin första ridlektion ever:) Hos Marika i Syninge, jag tycker också att det ska bli jättespännande då Marika har en häst ståendes hos henne som jag känner sedan alla mina läger år hos familjen Halling nämligen Gary. Sen tror jag även att det finns en shettis där som jag red lite på Bergby en rödskäck vid namn Betty Boop. Kära återseenden:) Tindra vill iaf ha en stoooor häst:) såg även på Marikas hemsida att dom har en fjording där som Tindra säkert kommer vilja ha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0