Idag var det exakt 1 år sedan..

Usch det är så jobbigt att tänka tillbaka på den dagen... Dagen för 1 år sedan.. Det måste vara den sjukaste känslan i världen, att ta farväl av sin bästa vän för all framtid! Man kommer aldrig mer ses!!

Ojoj vad ledsen jag var!!! Men inte just då... Då när jag stod där med dig i din box på Ultuna så var jag så stark och framförallt sååå lycklig över att jag fick vara med dig just då. Vi mös i boxen, vet inte hur länge.. Men det kändes som om det aldrig kunde bli för länge.. Allt va bara sjukt nu stod vi och mös och så fort jag skulle försvinna så skulle du oxå göra det.. Så jag vill inte försvinna för jag ville att du skulle leva... Åh va svårt allt va!!! Min älskling.... Du är fortfarande min älskling och kommer alltid va. År efter år.. Aldrig kommer du försvinna från mina tankar eller mitt hjärta! Aldrig Aldrig... Jag älskar dig Teddy<3



Kommentarer
Postat av: Pucko

R.I.P Teddy <3

2012-08-31 @ 15:37:29
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0