Det är som ett jäkla skämt!!

Eller nej.. Det är inget skämt.. Det är jag som är så himla slarvig och karaktärslös!!! Förra tisdagen när jag vägdes in så hade jag gått ner 0,5 kg efter semestern vilket va jättebra eftersom jag unnat mig massor!!

Och i veckan som varit har jag tydligen fortsatt i dom vanorna, skillnaden va väl bara att jag inte hade tid att klämma in lika mycket motion och vips så hade jag gått upp 1 kg!!!!! Åh ge mig styrka!!!! Jag är såååå nära på att ge upp men nu SKA jag sköta mig i veckan och satsar på att gå ner 1,2 el 1,5 kg!! Jag har börjat bra med en bra frukost och en joggingrunda på 3 km samt en frukt, ska bara komma ihåg att dricka massor med vatten!!!

Lunchen har jag planerat så den ska jag ställa mig att göra nu och middagen får bli en VV låda. Sen är det bara morgondagen som ska klaras av och dagen efter det... 1 dag i taget var det ja...

Btw så har jag börjat göra plankan varje dag.. Satsade på att klara 1 min gånger 4.. Tänkte att det klarar jag ju! Hahahaha vilket skämt!! När man inte rider varje dag tappar man visst muskler.. Klarade att stå 1 gång 30 sekunder!!!! Sen gav jag upp.. Det är nog det som är mitt problem, jag ger upp om ingen står och skriker på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0