Äckliga gubbar!

Åhhhhhh idag har jag mött världens största mupp i bubbel bemärkelse!!!!!

Jag och Rocco cyklade Ekeby runt i spööööregn men vi cyklade där i godan ro. Jag cyklade först och Rocco travade på bakom cykeln. Då kommer det en bil bakom oss så jag stannar till och säger åt Rocco och stanna. Vet ni vad som händer då där mitt i spöregnet!!!!!!

Bilen stannar och vevar ner rutan och i bilen sitter världens fulaste, äckligaste, tjockaste gubbe och häver ut sig: Hunden ska va kopplad! Varpå jag svarar : ser det ut som om han behöver va kopplad?!?!?! Då säger han medans han börjar rulla iväg, jag uppskattar inte att behöva bromsa in! Sen for han iväg igen innan jag hann ge han min mot kommentar som löd: missar du frukosten på McDonalds om du bromsar in eller?!?!? Men eftersom han inte hörde det gav jag honom fingret!!!!

Åhhhhh vilken jävla idiot!!!! Hoppas han ***!!!!!!!!!!!!!
Såhär säger jag och Rocco!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ah, vi tänkte åka dit och se om de hade något vettigt, de ska ju ha möbler så jag tänkte se om det fanns något intressant innan vi åker upp till mina föräldrar i Skebo.
Nu tror jag ju redan att det är en han. Jag kan verkligen ha fel, men jag tyckte mig se some stuff på ULet vi va på nu ;) Men vi kollar och säkerställer på RULet i oktober! Känns som en evighet tills dess!!

2012-08-31 @ 15:12:07
URL: http://storanibbeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0