Vilket väder.

Hmm inte det mysigaste vädret att ha häst i, yeye det finns inget dåligt väder sägs det ju...

Är bjuden på middag hemma hos mamma ikväll men sen efter det drar jag upp till stallet och rår om lilleman. Hoppas att det blir en promenad i samma stil som i går med:) Han fick ha tränset på sig. Det blev bara ett par stegringar, dock var dom väldigt höga:S Jag ska gå på ridbanan med honom någon dag här och hoppas på att jag lyckas dra omkull han när han stegrar sig, hårt mot hårt!

Jag har iaf lyckats lösa "bita på grimskafts" problemet! Jag smorde in halva grimskaftet med crubnix, ni vet dedär som smakar skit rent ut sagt! Och Dalex vill inte gärna bita i grimskaftet längre. Människan 1- 0 Hästen;)


Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-04-22 @ 15:30:24
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Helen

nu är det vår, så nu är det dags för mig att börja tjata på BW om att komma och träna hos henne.. den du!

2012-04-23 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0