Torsdag.

Torsdag idag, vilket betyder fredag imorgon då va? idag ska jag till jobbet efter 2 dagars sjukdom. Jag börjar inte förns kl 13 idag så innan jag börjar så ska jag ner till apoteket och hoppas att Dalex avmaskningsmedel har kommit in, det vore som trevligt. ska även försöka hinna gå en sväng med han innan jobbet. Igår va det en katastrofpromenad.... Promenaden från helvetet... Gud va han höll på och vad jag höll på, vi höll på som 2 galningar innan jag insåg hur vi betedde oss!!!!! Hahaha ja herregud säger jag bara, men slutet av prommisen slutade bra. Vi gick en sväng genom vattenpölen igen och övade mycket halt, fram och backa. Idag är det bara en vecka kvar tills vi ska på återbesök till Mälarkliniken som jag längtar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pucko

Hade Dalex mask?

2012-04-12 @ 20:09:10
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0