tillbaka från semestern

här får ni en bild på mig och mina bröder Tomas och Jonas när vi är ute på Ljungan och pimplar:) Ibland är det bra jäkla skönt att få åka iväg ett tag alltså. Men det är nice när vardagen kommer igång igen och man får ta hand om sina djur:) Jag är tacksam för den hjälp jag har fått med Dalex och katterna av alla snälla människor, tack tack så mycket! Idag när jag kom upp till stallet så gick jag en prommis med Mr D och jag kan ju säga såhär: att ha en åring i en liten fyrkantshage helt ensam är INTE att rekomendera.... Men han skötte sig faktiskt rätt ok ändå med tanke på omständigheterna, men nog stog han på bakbenen ibland och hoppade och studsade iväg lite grann men morrar man lite så skärper han till sig och trippar fint bredvid. Han har inte haft någon temp alls och visar ingen hälta, men gallan är kvar men mjuk. Jag hoppas verkligen att han är bra eller iaf bättre när vi är på återbesök. Imorgon blir det en tidig morgon i stallet, igen.... Ska upp på morgonen och gå en 10 minuters promenad med Dalle och mocka lite hagar. Hoppas ni alla har haft en bra påsk!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0