Svart.

Usch igår kväll kändes inget bra.. Jag var så ledsen, blir så ganska ofta nu för tiden....

Det hände så mycket hemskt under förra året, och nu är jag i princip själv känns det som.. Inga vänner som orkade står kvar tror jag..

Det är en av anledningarna till att jag tycker det ska bli skönt att byta stall för att stallet förknippas så mycket med dom. Ny får jag komma till ett nytt stall och börja på ny kula även om mina känslor och minnen kommer finnas kvar för ni ska veta att det finns så mycket minnen, bra minnen av dom, som jag kan le åt oxå:) men mest gör det ont för fyran vad jag tyckte om dom....


Kommentarer
Postat av: Pucko

Du har mig vännen, jag står kvar!

Vi kan umgås så slipper vi känna oss ensamma...

2012-04-25 @ 21:11:55
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0